Lasīt

Foto: srž. Ēriks Kukutis/ Aizsardzības ministrija
Bukletā lasi:
Kas ir krīze?
Kāpēc jābūt gatavam krīzei?
Kā gatavoties krīzei?
- Ūdens
- Pārtika
- Zāles
- Higiēnas preces
- Ko likt ārkārtas gadījuma somā?
Kā rīkoties krīzes gadījumā?
- Ko darīt evakuācijas laikā?
- Kā pretoties ienaidniekam?
- Atbalsti valsts aizsardzību!
- Ko darīt apšaudes vai uzlidojuma laikā?
- Ko darīt ķīmiskā uzbrukuma gadījumā?
- Ko darīt kodolieroču uzbrukuma gadījumā?
- Vai pazīsti atbildīgos dienestus?
Tests