Ukrainas karā vairāk nekā citos konfliktos līdz šim kā ierocis tiek izmantota dezinformācija, tādēļ interneta platformu uzturētājiem ir jāvelta daudz pūļu, lai atklātu maldinošas informācijas izplatīšanu, intervijā aģentūrai LETA uzsver "Google" viceprezidents globālās politikas un attiecību ar valdībām jautājumos Karans Bhatija.
Viņš norādīja, ka Krievijas iebrukums Ukrainā ir kļuvis par galveno fokusu visā "Google" uzņēmumā, jo ir jāpievērš uzmanība dezinformācijas un maldinošas informācijas atrašanai.
Bhatija atzīmēja, ka "Google" ir veikusi vairākus soļus, lai risinātu šo jautājumu, sākot ar to, ka Krievijas finansētie mediji vairs nav atrodami uzņēmuma platformās, savukārt "YouTube" platformā ir slēgti simtiem kanālu, kas izplatīja nepatiesu informāciju, un izņemti tūkstošiem video. Tāpat pārtraukta reklāmu izvietošana no Krievijas "Google" platformās.
Vienlaikus Bhatija norādīja, ka uzņēmums joprojām nodrošinām pieeju "YouTube" un "Google Search" Krievijā, jo uzņēmumam šķiet svarīgi, lai cilvēkiem Krievijā būtu pieejami fakti par to, kas patiesībā notiek šajā karā.
Būtisks arī ir darbs ar kiberdrošības izaicinājumiem, sacīja Bhatija, atzīmējot, ka ir virkne kiberdraudu - gan Ukrainas, gan visa reģiona institūcijām, un uzņēmuma komanda ir strādājusi, lai uzlabotu mājaslapu, domēnu drošību, kuri var būt potenciālo uzbrukumu mērķis.
Vienlaikus "Google" apņēmies dubultot ieguldījumus šajā reģionā, jo "viena no kara konsekvencēm ir, ka cilvēki, uzņēmumi un investori jūtas satraukti par stabilitāti un izaugsmes iespējām," sacīja Bhatija.
Viņš pauda pārliecību, ka arī turpmāk šis būs ļoti svarīgs reģions uzņēmumam un arī Eiropai, tostarp ekonomiskās izaugsmes ziņā.